Nieuwsbrief versturen

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, e-mailmarketing is één van de belangrijkste en meest efficiënte marketingcommunicatiemiddelen om uw klanten te binden. Een nieuwsbrief versturen is de ideale manier om contact te onderhouden met uw klanten. Een nieuwe klant binnenhalen is belangrijk, maar een goede relatie met uw klant onderhouden is nog veel belangrijker!

Nieuwsbrief versturen: de voordelen

Het versturen van een nieuwsbrief kent vele voordelen. Om te beginnen zijn de kosten nihil. Afhankelijk van de grootte van uw klantenbestand komen de maandelijkse kosten neer op een paar tientjes. Naast het kostenvoordeel is de meetbaarheid van essentieel belang. Als u een nieuwsbrief verstuurt, kunt u  meten hoe vaak de nieuwsbrief is geopend, hoe vaak er is geklikt op een bepaalde link en wie de nieuwsbrief heeft geopend en wie niet.

Alle voordelen van een nieuwsbrief versturen op een rij:

Wat kan Website delivery voor u betekenen?

Het is van uiterst belang dat uw nieuwsbrief er professioneel uitziet en goed in elkaar steekt. U heeft een pakkende titel nodig, een ontwerp dat de ontvanger zijn of haar aandacht trekt én iemand die verstand heeft van het bouwen van een nieuwsbrief.

Met mijn jarenlange ervaring op het gebied van nieuwsbrieven weet ik van de hoed en de rand. Met een gemiddeld openingspercentage van 50% en een doorklikpercentage van 10% kan ik u verzekeren dat u in goede handen bent.

Website delivery ontwerpt een nieuwsbrief template voor u (wat u telkens kunt hergebruiken, waardoor de kosten laag blijven), ontwikkelt deze voor u en zorgt er eventueel voor dat uw nieuwsbrieven verstuurd worden.

Heeft u interesse? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan via het offerteformulier of bel mij op 06 12897156. U mag uiteraard ook een terugbelverzoek indienen via de contactpagina. Dan bel ik zo spoedig mogelijk terug!