Logo Bloemotie

Begin 2015 nam Eva van Bloemotie contact met mij op nadat Ottavia van Gastouderfabriek haar had aanbevolen om contact met mij op te nemen. In een goed gesprek kwam naar voren dat Eva graag een huisstijl (inclusief logo) en website ontwikkeld wilde hebben voor haar nieuwe bedrijf Bloemotie.

Het logo van Bloemotie (een combinatie van bloem en emotie) moest een zachte uitstraling hebben, eenvoudig en niet tuttig zijn en op creatieve wijze een link hebben met bloemen.

Tijdens het schetsen kwam ik op het idee om op subtiele wijze de vorm van een roos als beeldmerk te gebruiken, aangezien een roos één van Eva’s favoriete bloemen is. Het resultaat is een strak, toegankelijk logo met een zachte uitstraling; een logo dat perfect bij Eva en Bloemotie past.

Klant: Bloemotie
Het logo van Bloemotie is...
  • In één goedgekeurd
  • Geïnspireerd op de blaadjes van een roze roos
  • Erg enthousiast ontvangen door Bloemotie
  • Onderdeel van een totaalpakket
Offerte aanvragen