Bloemotie

Een bloem voor elke emotie.

Het logo van Bloemotie (een combinatie van bloem en emotie) moest een zachte uitstraling hebben, eenvoudig, niet tuttig zijn en op creatieve wijze een link hebben met bloemen.

Tijdens het schetsen kwam ik op het idee om op subtiele wijze de vorm van een roos als beeldmerk te gebruiken, één van Eva’s favoriete bloemen. Het resultaat is een strak, toegankelijk logo met een zachte uitstraling; een logo dat perfect bij Eva en Bloemotie past.

Vakgebied

Bloemist

Diensten

  • Webshop
  • Logo ontwerp
  • Huisstijl

Logo en huisstijl doorgevoerd in een webshop

Na het logo te hebben ontworpen zijn we direct verder gegaan met de huisstijl. Eva was erg tevreden over het voorstel en ook de huisstijl was in een mum van tijd afgerond. De huisstijl is in dezelfde lijn uitgewerkt als het logo: simpel, strak en toch sfeervol en kleurrijk.

Belangrijk voor de website van de Bloemotie was het gebruik van fotomateriaal. Eva wilde veel foto’s op de website plaatsen zodat men een beeld heeft van haar bloemcreaties. Het ontwerp van de website legt de nadruk op foto’s, afgewisseld met witruimte wat zorgt voor balans in de website. Onlangs hebben we ook nog een WooCommerce webshop in de website geïntegreerd.

Ook samenwerken?

Neem vrijblijvend contact op. Ik hoor graag meer over je project.